Amazon.com Widgets Niagara Falls - baby's first trip - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


nedjelja, 02.09.2007.

Jutros rano smo se dragi i ja (i naravno mali bebac u belly-ju) uputili ka Niagarinim vodopadima koji se nalaze nekih 3 i pol sata vožnje zapadno od nas. Iako svi kažu da je pogled mnogo ljepši sa Kanadske strane, meni ni ovaj sa Američke nije nimalo loš.
Dan je bio predivan, vrijeme savršeno, ne previše toplo, malo vjetrovito i veoma sunčano. Dragi je bio fotograf, a ja njegov model i mogu vam reći da nije bilo ni malo lako izabrati samo 17 slika od 415 koje je on danas uslikao.
Dijelim sa vama i nekoliko na kojima sam ja - na dvije se trbuščić pravo fino vidi, a mislim da se na ostalima vidi i moj "pregnancy glow" :)
I da, i bebac je uživao, mrdao se dok smo šetali kraj vodopada.





<

<



























Za one kojima ovo nije bilo dovoljno ovdje ima još malo.

- 04:44 - Javi se (26) - Troši papir - #

<< Arhiva >>