Amazon.com Widgets O Edi - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


četvrtak, 20.03.2008.

Dobro je da na blogu ne postoje rokovi jer sa ovim postom stvaro kasnim. Planirala sam ga napisati prije dvije sedmice kad smo Edu vodili na 2-month checkup (tako da bi to bio neki two-month update), a njemu je iduci cetvrtak 3 mjeseca i za ove dvije secmice vec se tako puno promijenio. No sto je tu je, dolucila sam ipak napisati update – nije bitno sto se datumi ne poklapaju.
Dakle, prije dvije sedmice vodili smo ga pedijatru na regularni pregled na koji se vode bebe od dva mjeseca. Izvagali su, izmjerili su, pregledali reflekse, gledali mu oci, usi, noge, ruke, guzu i na kraju su mu dali 4 vakcine. Kako je to zabavno bilo! Kad ga je medicinska sestra prvi put ubola vrisnuo je. Pri drugom ubodu je odlucio da prestane disati. Kad je doslo do cetvrtog bio je skoro skroz plav. Ja sam naravno bila sva uspanicena i pitala sam sta se desava, zasto je on plav, zasto ne pocne plakati… a medicinska sestra me smirivala sa rijecima “ma, sve to normalno… sad ce on poceti plakati… neka djeca vrsite, neka prestanu disati… a neka se cak i onesvjeste jer toliko dugo prestanu disati”. Sad moram napomenuti da se sve do desilo vjerovatno za manje od 10-15 sekundi, ali je meni izgledalo kao 10-15 sati i nije bilo nikog sretnijeg od mene kad sam ga opet cula da place. Kako li je samo onim roditeljima cija se djeca onesvjeste? Ma, ne zelim ni da znam… Ono sto znam je da cemo to divno iskustvo morati ponoviti opet 27. aprila kad ga budemo vodili na cetvoromjesecni pregled.
Ako zaboravimo na vakcine, pregled je bio pravo dobar. Edo je porastao na 25 inca (65 cm) i bio je tezak 13 lb 15.5 oz (oko 6.3 kg). Doktor je opet rekao da ce biti “long and lean like his mommy”, a ja mislim da je u ove dvije sedmice narastao jos 2 cm i nabacio jos stotinjak grama. Cini mi se da mu svake dvije sedmice kupujem novu odjecu. Sad nosi velicinu 6 (za bebe od 6 mjeseci), a uskoro cemo mu morati kupiti 9.
Doktor nam je takode preporucio fantasticnu kremu za lice i tijelo (Eucirin) jer Edo ima veoma osjetljivu kozu pa je dobio nesto sto se zove eczema – vec poslije dan-dva koristenja te kreme lice mu se ocistilo i prestao je da se cese. Ja sam, naravno, bila presretna.
A sta da vam pricam o Edi – tako brzo se mijenja i raste da bi svaki dan imala nesto novo da pisem. Sad je usao u neku fazu kad hvata sve sto mu pod ruku dode, nije bitno da li je to njegov siperak, dekica, bocica, moja ruka ili prsti, moja majica, najvaznije je da ruka nesto uhatila, da to pipka i ispituje. Guguce na sve strane i obozava kad mu se prica. Nasmije se svaki put kad me ugleda, smije se kad mu pricam, kad mu citam… a ja se sva istopim kad on svoje usnice razvuce od uha do uha :) Cak i kad sam kao zombie u 4 ujutro dok ga hranim (jer on se jos uvijek budi nekoliko puta u noci, a ni preko dana nikako ne spava) ne mogu a da se i ja ne nasmijem kad vidim taj osmijeh.
Evo nekoliko slika da i vi vidite mog malog slatkicu.





















- 16:38 - Javi se (35) - Troši papir - #

<< Arhiva >>