Amazon.com Widgets tek toliko - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 29.07.2009.

U posljednje dvije sedmice sam se ozbiljno (koliko-toliko) prihvatila knjige. Na poslu je malo zatisje, jer ljeto je spora sezona za moju struku, pa koristim vrijeme za ucenje. Spremam se za CPA exam za koji kazu da je jedan od najtezih testova, tezi cak i od Bar exam-a (za advakote). Sastoji se od 4 dijela i kad se jedan dio polozi, ostala 3 se moraju poloziti u roku od 18 mjeseci.
Jutros sam, poslije nekoliko mjeseci cekanja, konacno dobila email da mi je polaganje testa odobreno i da prvi test sam zakazala za 2. oktobar.
Kao sto sam spomenula test ima 4 dijela (tek sam sad vidjela da je wiki stranica sa gornjeg linka nema bas najnovije informacije):
1. Business Environment and Concepts (BEC)
2. Auditing and Attestation (AUD)
3. Financial Accounting and Reporting (FAR)
4. Regulation (REG)

Spremam se za BEC koji mi je na prvi pogled izgledao najlaksi, ali kad sam pocela uciti vidjela sam da test pokriva meterijal koji sam ucila u 5-6 razlicitih predmeta. Dva dijela testa sam poprilicno naucila, ostala su mi jos tri od kojih mi jedan nije nimalo drag (cost accounting).
Ali do oktobra je jos 2 mjeseca, mislim da cu biti totalno spremna do tada.
Vidjecemo :)

dodatak:
Za sve one koje zanima sta je to CPA (Certified Public Accountant), wikipedia ima prilicno dobro objasnjenje.

- 22:47 - Javi se (13) - Troši papir - #

<< Arhiva >>