Amazon.com Widgets spomenar - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


ponedjeljak, 09.08.2010.

Ideju za ovaj post sam "ukrala" od ex-trudnjace. Njen mali je 20ak dana stariji od Ede, pa ako zelite mozete uporediti koliko se nasta dva djecaka razlikuju, tj. koliko su slicni :)

Pa da krenemo...

Edina omiljena:

igračka:
Vozici, autici, avioni, knjige. Trenutno je u fazi kad se igra "big race" tako sto po stolu u dnevnoj sobi poreda sve autice i kamione jedne iza drugih (ili avione i sve sto leti, ili vozice po stolu sa vozice), pa onda kaze "the race is about to begin" i jedno po jedno vozilo napravi krug oko stola tako da ono sto je bilo prvo bude na zadnjem mjestu dok svi ne zavrse trku.


knjiga (koju sam cita):
Tri prascica, The Cat in the Hat, Five Little Monkies (imamo ih 5-6 raznih), razne knjige sa dinoraurima i zivotinjama.

knjiga koju mu ja citam:
The Night You Were Born, Love You Forever, The Kissing Hand

knjiga koju tata cita:
Tri prascica i Crvenkapica (obje imaju strasnog vuka)

uspavanka:
Kad je bio manji volio je da mu pjevam uspavanku koju sam mu izmislila kad se tek rodio i stalo plakao "pajki, pajki, mali Edo; pajki, pajki Edice; pajki, pajki mali medo; mamin mali bebice".
Cesto pred spavanje slusa Baby Mozart kompilaciju koji zove "sleepy-time music" :)

pjesma:
Ovo je malo teze izabrati jer on po citav dan nesto pjeva. Trenutno mu je glava "ring around the rosie", pa je onda pjeva na nasem "ringe, ringe raja, dos'o cika-Paja"
Kad smo u autu uziva da slusa CDs koje je dobio na KinderMusik (jedan je o vozicima i autima, a drugi su pjesme o zivotinjama)

priča:
Tri prascica - jer tu je nezaobilazni vuk ("strasni vuk" ili "big bad wolf") koju uvijek kaze "puff and puff"

dugometražni crtani:
Jos nismo gledali ni jedan duzi od pola sata, ali mislim da bi mu Toy Story bio omiljeni jer iako ga nikad nije vidio obozava svoje Toy Story slikovnice.

crtani:
Little Einstains, Max and Ruby, Tom and Jerry, Mickey Mouse Clubhouse (ovu su glavni)

hrana:
waffles, tj. nutela sa waffles-a :)
sladoled - naprosto je lud za sladolednom
egg kolacic = kinder jaje, ali ono "ljetno" (sto je iz dva dijela, sa jedne strane igracka, sa sruge strane cokolada)

voće:
grozde

piće:
vocni mjesani sok (fruitables) i special milk (cokoladno mlijeko)

drugari :
Noah, David, Lela (drugarica)

odjevni predmet:
dinosaur shirt

igračka za kupanje:
prije dva mjeseca smo presli na tusiranje tako da sada ne koristimo igracke sa kupanje, ali mu je omiljene bila jedna zelena ajkula

posebna igracka:
mama's iPod, tj. moj iPad koji je poseban jer to bas i nije igracka, ali na njemu ima vise igrica za Edu nego za mene i vise ima njegovih crtanih nego mojih filmova/serija. A on, mala pametnica, tacno zna sam da si izabere igricu, ili pricu (Shrek, Toy Story, Princess and Frogg su mu omiljeni) ili video koji zeli.

- 21:16 - Javi se (3) - Troši papir - #

<< Arhiva >>