Amazon.com Widgets o decembru i rodendanima - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 08.12.2010.

Prosao je oktobar i ucenje za ispit.
Prosao je i novembar i polaganje tog zadnjeg ispita.
Sad u decembru je na redu cekanje razultata i nada da ce sav onaj trud biti dovoljan. A cekanje je najgore....

U decembru je takode red i na rodendane - moj sutra, a Edin za 19 dana. Nevjerovatno je da ce moja mala bebica slaviti vec treci i da je ta mala bebica visoka metar i zilet (skoro mi do struka dode). Moj veliki djecak je odlucio da zeli da ima Toy Story party (iako su pozvnice bile sa dinosaurima jer tad je zelio da ima Dinosaur Safary party) i cim je ugledao green alien cupcakes odlucio je da to mora imati. I da, on ce mi pomoce da ih pravimo :)
Na svu srecu, nabavila sam od kolege s posla super recept za cupcakes i sad se samo nadam da se green aliens nece pretvoriti u green blobs jer jos nikad nisam pokusala nesto ovako napraviti. No, sve se mislim da ce dragi tu uskociti jer on je mnogo talentovanoji od mene kad se radi o premazivanju torti i slicim poduhvatima. Ovog vikenda pravimo probne cupcakes tek toliko da mozemo promijeniti plan ako mali zeleni ne budu uspjesni. A ako se budem osjecala jako hrabro mozda probam i ove kolacice.
Javim vam kako sve to bude ispalo :)

- 16:11 - Javi se (9) - Troši papir - #

<< Arhiva >>