Amazon.com Widgets to blog or not to blog - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< listopad, 2013  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 01.10.2013.

Ne sjecam se kad sam zadnji put bila u blog editoru, a ni kad sam zadnji put uopste bila na stranici svog bloga.
Nekad davno pisala sam od Edinom trecem rodendanu, a jos malo pa cemo planirati sesti. Ah, kako vrijeme leti, kako djeca rastu.... Gledam ga na tim slikama od prije tri godine i u njegovom licu vidim mu mladeg brata. I njemu je vec godina i po.


Ne znam hocu li opet pisati, ali znam da ne zelim izgubiti ono sto sam pisala. Only time will tell...
- 03:59 - Javi se (5) - Troši papir - #

<< Arhiva >>